Vaše cena | 145,50 Kč |
Vaše cena bez DPH | 145,50 Kč |
Dostupnost | Skladem 2 ks |
Odesíláme v pátek 29.11. |
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.
Autor: Irena Carpentier - Reifová
Pro vstup na tuto webovou stránku prosím potvrďte, že splňujete věkovou hranici 18 let