Košík je prázdný
Kategorie zboží
Zákaznická linka

Pozor, přichází zákazník - Dušan Jílek


Kniha "Pozor, přichází zákazník!" je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích.
Vaše cena 298,70
Vaše cena bez DPH 298,70
 
Dostupnost Skladem > 5 ks
Odesíláme ve čtvrtek 28.11.

Výprodej zboží této kategorie - slevy až 80%


Podrobný popis

Kniha "Pozor, přichází zákazník!" je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích. Dobrý prodavač musí nabízené zboží nejen dobře znát, ale také ho musí umět zákazníkům aktivně nabízet a prodávat. Jde například o hobby markety, prodejny sportovních potřeb a oblečení, elektrospotřebičů, výpočetní techniky, stavebnin, sanitární techniky, nábytku, vybavení a výrobků pro domácnosti. Ale také o prodejny s průmyslovým zbožím, nejrůznější technikou nebo autopotřebami. V takových obchodech zákazníci očekávají a potřebují asistenci odborné obsluhy. Nácvik dobrých prodejních dovedností je úkolem pro vedoucí prodejen, firemní školitele nebo area manažery. V internímu výcviku vám tento manuál může dobře pomoci. Kniha "Pozor, přichází zákazník!" vás provede klíčovými fázemi aktivního prodejního rozhovoru. Od navázání kontaktu se zákazníkem na ploše prodejny, po zvládnutí případných dotěrných dotazů a námitek.

V knize najdete mimo jiné následující kapitoly:
Pozitivní první dojem
Navázání kontaktu se zákazníkem
Prodavač v roli poradce
Psychologie rozhodování zákazníků
Jak sdělit cenu
Překonání námitek
Cross-selling
Upselling
Nejčastější nákupní signály
Základy merchandisingu

Maloobchod nezanikne v souboji s e-shopy, pokud budou prodavači na prodejnách aktivně prodávat. Zákazník musí být v centru pozornosti a zájmu obsluhy. Takže pozor, zákazník přichází!


Parametry

Autor: Dušan Jílek