Vaše cena | 11 958,60 Kč |
Vaše cena bez DPH | 9 883,10 Kč |
Dostupnost | Skladem 4 ks |
Odesíláme v pondělí |
V roce 1912 si tehdejší k. k. priv. společnost Südbahn-Gesellschaft objednala tendrovou lokomotivu pro provoz těžkých osobních vlaků, která měla nahradit příliš slabé lokomotivy třídy 229. Továrna na lokomotivy společnosti Staats-Eisenbahn-Gesellschaft pak vyvinula přehřátý parní typ třídy 629 jako první tendrovou lokomotivu na světě s tichomořskou sekvencí náprav 2'C1'. První lokomotiva 629 byla dodána společnosti Southern Railway Company v roce 1913 a v následujících dvou letech následovalo dalších 14 lokomotiv v celkem 3 dodávkových sériích. Mimořádně dobré zkušenosti s touto řadou přiměly císařské a královské státní dráhy k nákupu 25 téměř identických lokomotiv až do konce monarchie v roce 1918.Patnáct strojů Südbahn a deset kusů Staatsbahn zůstalo po první světové válce v Rakousku. Patnáct z nich muselo být předáno nově vzniklým ČSD, které je označily 354.121 až 135. Specifikace: spojka - Hřídel NEM 362 s kinematikou KKsetrvačník - anopočet hnaných náprav – 3počet náprav s trakčními pneumatikami - 1horní světlo - 2 světlomety digitálně přepínatelnéLED světlomet - anofuknce přídavného světla - anovnitřní osvětlení - ano, LED, digitálně přepínatelné, osvětlení kabinynapájecí systém - 2L - digitálnírozhraní - elektrické rozhraní pro hnací vozidla PluX22digitální dekodér - Plus22typ dekodéru - MS450P22zvuk - anovyrovnávací kondenzátor - ano Hlavní vlastnosti: kotel s jednoduchou parní kopulí a ejektorem Giesl.volně stojící tratěkovové nárazníkynejjemnější kola s nízkými kolovými obrubamihnací a spojovací tyče z litého kovuv digitálním provozu s přepínatelným osvětlením kabiny řidiče a pohonné jednotky Dokumentace:návod k obsluze (DE, EN, CZ)registrace a přiřazení funkčních kláves (DE)list náhradních dílů (DE)