Košík je prázdný
Kategorie zboží
Zákaznická linka

CI.CZ 1990-2007 /česky/ - Alan Záruba


Kniha CI.CZ 1990 - 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo.Autoři …
Vaše cena 820,30
Vaše cena bez DPH 820,30
 
Dostupnost Skladem 1 ks
Odesíláme v pondělí 2.12.

Výprodej zboží této kategorie - slevy až 80%


Podrobný popis

Kniha CI.CZ 1990 - 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo.

Autoři této knihy, Michal Richtr a Alan Záruba, zahrnuli do vybraného souboru projekty, které se staly významnými tím, že si z různých důvodů vydobyly příkladného postavení. Nejedná se jen o projekty firemního stylu velkých českých firem, bank nebo finančních institucí s mezinárodním dosahem, ale i o projekty vizuální prezentace menších podniků, neziskových organizací, kulturně-vzdělávacích a společenských institucí nebo českých měst a krajů.

Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků, kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných pojmů.

Publikace CI.CZ 1990 - 2007 zprostředkovává tak poprvé naší veřejnosti téma, které je stále více populární, nicméně zatím nedostatečně odborně komunikované.


Parametry

Autor: Michal Richtr, Alan Záruba