Košík je prázdný
Kategorie zboží
Zákaznická linka

Média a komunikace

řadit podle: Oblíbenosti Ceny Názvu

Kniha esejů japonské specialistky na problematiku médií, videoartu a multimediálního umění je koncipována jako soubor textů zkoumajících problematiku médií v postkomunistické východní Evropě ve srovnání …

350,80 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu.

205,90 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

V této knize se dozvíte, v jakých lobbistických organizacích jsou zastoupeni jací novináři.

385,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Kniha Realita masmédií je dalším příspěvkem Niklase Luhmanna k teorii sociálních systémů, kterou tento německý sociolog ve svých dřívejších pracích aplikoval například na sféry ekonomie, politiky, vědy, …

253,00 Kč
včetně DPH

Skladem 1 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických …

409,00 Kč
včetně DPH

Skladem 1 ks Odesíláme ve středu 29.1.

V 90. letech 20. století akademici i ředitelé velkých firem považovali Internet za hnací motor nové globalizace, která podkope autoritu a význam klasického státu.

319,30 Kč
včetně DPH

Skladem 3 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Řešení k cvičebnici mediální výchovy.

240,60 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí

Finský teoretik médií Jussi Parrika v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií.

547,60 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Autorskému rozhlasovému dokumentu se v současné době až překvapivě dobře daří, navzdory stále sílící konkurenci audiovize a internetových platforem.

547,60 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Může být člověk na obrazovce autentický?

206,80 Kč
včetně DPH

Skladem 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí.

494,90 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí

Kniha Digital_Humanities není tradičně pojatým akademickým sborníkem esejí či spoluautorskou monografií.

263,30 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme v pondělí

Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií.

248,40 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí.

254,10 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Sborník Kultura, média a náboženství je druhým vydavatelským počinem Vyšší odborné školy publicistiky, navazujícím v ediční řadě Studie na předchozí titul Vladimíra Bystrova Svobodná nesvoboda.

242,90 Kč
včetně DPH

Skladem 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní …

320,30 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme ve středu 29.1.

As seen on The Daily Show, an illustrated portrait of the Donald J.

218,90 Kč
včetně DPH

Skladem 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

V České republice došlo po roce 1989 ke klíčové proměně společenského i mediálního systému.

274,20 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Lucie Králová přináší unikátní kritickou reflexi vnitřního života České televize v oblasti dramaturgie dokumentárního filmu.

758,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další.

52,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí

Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli "na přání".

498,50 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme v pondělí

Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením.

110,00 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.

234,50 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Kniha francouzského významného politologa Dominique Moiseho (* 1946) se neotřelým způsobem zabývá otázkou emocí v dnešním světě, jež vysvětluje na podkladu současných nejpopulárnějších televizních seriálů …

204,90 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Kniha O nových médiích, modularitě a simulaci je nesena analýzou vztahu mezi člověkem a moderní technologií, přičemž důvod pro zaměření se na počítačové médium je ve své podstatě jednoduchý: počítač …

358,20 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

V posledních zhruba dvaceti letech sílí varovná až panická tónina politicko-mediálního diskurzu, která - byť v podstatě nevyřčeně - operuje s představou hluboce dysfunkčního stavu veřejné diskuze a oslabení, …

262,20 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.

43,60 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme v pondělí

Monografie zachycuje, jak se v 90. letech vyvíjely vztahy mezi politickou a mediální sférou v Česku, jak politická sféra ovlivni...

225,30 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme ve středu 29.1.

Kniha popisuje příběh české „televizní krize“ roku 2000.

172,30 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí

Báječné! Sensační! Světová novinka!!!!

132,00 Kč
včetně DPH

Skladem 3 ks Odesíláme ve středu 29.1.